Virtuální pomocník

Často kladené otázky

  • Jak komunikuji s Virtuálním pomocníkem?

    Komunikace probíhá pomocí webové aplikace, kterou má každý zákazník k dispozici po přihlášení do systému nebo pomocí emailu zaslaného na zadani@virtualnipomocnik.cz

  • Jak se sleduje čas, po který Virtuální pomocník pracuje?

    Každému virtuálnímu pomocníkovi je sledován čas pomocí softwarového nástroje umístěného v jeho počítači s výstupem na vedoucího skupiny.

  • V jakých jazycích je možno službu Virtuální pomocník využívat?

    Primárně v českém jazyce s možností anglického jazyka za příplatek 100Kč/hodinu (bez DPH).

    Příklad: Z tarifu Osobní VP Standard - 20 hodin využijete 15 hodin na asistenta komunikujícího v anglickem jazyce, tj. cena tarifu je 3900 Kč / 20 hodin. Využijete 15 hodin v cizím jazyce, tj. doplatek bude činit 15x 100 Kč = 1500 Kč k ceně tarifu. 5 hodin využijete v českém jazyce.

  • Co dělat, pokud nebudu s výsledky spokojen?

    V případě nespokojenosti si prohlédněte nejdříve naši stránku Jak zadávat úkoly, pokud se nespokojenost bude opakovat, kontaktujte nás, prosím, emailem na info@virtualnipomocnik.cz. Věc bude řešena individuálně.

  • Kdy obdržím vypracovaný požadavek?

    Od chvíle, kdy bylo ujasněno zadání požadavku, platí obecně lhůta 24 hodin (1 pracovní den) na jeho vypracování, pokud není dohodnuto a odsouhlaseno písemnou formou jinak.

  • Co se stane v případě, že můj Virtuální pomocník nemůže pokračovat v řešení úkolů?

    Bude nahrazen jiným Virtuálním pomocníkem tak, aby v co nejkratší možné době pokračoval v řešení Vámi zadaných úkolů.

  • Jaká je politika náhrady peněz?

    Za služby Virtuálního pomocníka se platí předem. Nevyčerpané prostředky se nevracejí ani nepředvadějí do dalšího období. Každému zákazníkovi proto doporučujeme začít od menšího počtu hodin či úkolů / měsíc .

  • Jak zjistím, že jste dostali mé zadání úkolu?

    Přijetí úkolu bude potvrzeno emailem Virtuálního pomocníka do 24 hodin (v pracovní dny), který s Vámi, v případě potřeby, projde zadání.

  • V jakém pořadí se zpracovává více zadaných požadavků?

    Pokud zadáte více požadavků, zpracovávají se v takovém pořadí, v jakém přicházely, pokud není Vámi stanovena priorita zpracovávaných požadavků.

  • Jak je možno službu Virtuální pomocník zrušit?

    Jednoduše, za využití služeb Virtuálního pomocníka se platí předem, tudíž v případě neuhrazení částky na další období služba bude přerušena a nevyplývají z toho žádné následky pro obě strany.

  • Jak jsou chráněny mé osobní údaje?

    Dle zákona O ochraně osobních údajů jsou všechny údaje chráněny prosřednictvím softwarového zabezpečení, každý VP má přístup jen k údajům nezbytným k vyřešení konkrétního úkolu. Vlastník portálu Virtuální pomocník - společnost Trends & Events s.r.o. je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

  • Jaká je pracovní doba Virtuálního pomocníka?

    Pracovní doba Virtuálního pomocníka je v pracovní dny od 9:00 - 18:00 hod

  • Chci vyzkoušet virtuálního pomocníka, který tarif je pro mě na začátku nejlepší?

    Záleží na tom, jaké jsou úkoly, které požadujete zpracovat. Pokud se jedná o úkoly, na jejichž zpracování je potřeba max. 30 minut - např.: rezervace restaurací,vyhledání určitých služeb, kurýrních služeb apod.,pak je nejvhodnější Úkolový Virtuální pomocník - tarif Stříbrný. Pokud převahu Vašich úkolů tvoří časově náročnější úkoly, jež zaberou více jak 30 minut práce - např.: analytické zpracování dat do určitých formátů, služby sekretářské, průzkumné, pak je nejvhodnější Osobní Virtuální pomocník - na začátek doporučujeme tarif Mini.